Akbank'tan sonra Ziraat Bankası'na da erişim yok
Ziraat Bankası'nın mobil uygulamasına sabah saatlerinden beri erişim sağlanamazken banka tarafından yapılan açıklamada sebep 'yoğunluk' olarak belirtildi.
Geçtiğimiz hafta Akbank'ta yaşanan erişim sorununun ardından bugün de Ziraat Bankası'nda benzer bir durum yaşanıyor. Ziraat Bankası'nın mobil uygulamasına bu sabah saatlerinden beri giriş yapılamıyor. Uygulamaya girmek isteyen banka müşterileri, "Geçici süre için işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz" uyarısıyla karşılaşıyor.
BANKADAN AÇIKLAMA GECİKMEDİ
Ziraat Bankası'ndan yaşanan sorunla ilgili açıklama geldi. Ziraat Bankası'ndan yapılan açıklamada mobil bankacılık sistemine girişte yaşanan sorunun yoğunluktan kaynaklandığı ifade edildi. Ziraat Bankası, işlemlerin diğer kanallardan(Web, telefon bankacılığı vs.) sorunsuz bir şekilde gerçekleştirilebileceğini açıkladı.
Bankanın uygulamasıyla ilgili iki gün önce de böyle bir sorun yaşanmıştı. Yetkililer arıza ile ilgili bilgi vermezken, herhangi bir saldırı olmadığını belirtmişlerdi.